Neked semmi, nekem minden

Neked semmi, nekem minden

Novemberi tudosítás

2016. november 30. - alexkenji

peenge.png

Kezdeném is a blogunk első számú célpontjával, a Cormex sráccal. Immár 106 feliratkozóval büszkélkedhet, amit főleg a lájvoknak köszönhet, ahol személyes kapcsolatot létesít nézőivel, aminek köszönhetően ők megismerték és meg is szerették őt. Új dizájn van ismét a YT oldalon, fejléc meg néhány változással. Ez a november szintén sikeres volt számára, ha ezt mondhatjuk így, bár most kicsit lejjebb esett a szám. Majd legközelebbre kérek tőle statisztikákat is.

Mindenesetre továbbra is sok sikert neki, és csak így tovább. Hihetetlen ügyes, és a szíve ott van a helyén.

További_híreink:

A minap neki álltam (sn4k3) egy új projektnek, majd ez néhány hét múlva észre is fogjátok venni. Reméljük hogy mindenkinek tetszeni fog. Ezen kívül még futni fog majd egy történet a blogot, azt még nem tudjuk milyen formában, előbb képregényre gondoltam amit én rajzolok, később egy kézzel írt beszkenneltre.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemsemmi.blog.hu/api/trackback/id/tr4212011138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása